SIGNALAS | 2024

Picture: Jurga Urbonaitė

Scenoje 12 (dvylika) jaunų šokėjų, siekiančių analizuoti struktūras ir sistemas, kuriose mes gyvename. Per geometrines figūras, linijas ir iš anksto suplanuotas formacijas tarp suinteresuotųjų pusių, siekiama tyrinėti žmogaus tarpusavio santykius, kuomet paprastas žaidimas virsta lenktynėmis, kuomet kas priimtina tampa atgrasu.

Spektaklio nesiekiama kritikuoti sistemų kuriose mes gyvename, bet labiau pažvelgti į visuomenėje vyraujančias sistemas kitu kampu ir galbūt paklausti savęs, kaip aš jaučiuosi čia gyvendamas?

TYLĖJIMAI | 2023

Picture: Gintarė Žaltauskaitė

Šokio spektaklis, kviečiantis žiūrovą pasinerti į bėgančių minčių, kurios dažnai kyla prieš užmiegant, kelionę. Olandų kilmės rašytojas, Matthijs Van Boxsel kalbėdamas apie prancūzų ahah ir anglų haha parkų architektūras, išskiria žmogaus patiriamą įspūdį ir harmonijos pojūčio buvimą ir nebuvimą. Remiantis rašytojo mintimis ir abstrakčiais, tačiau gana aiškią intenciją turinčiais įvaizdžiais, atlikėjos tyrinėja bėgančių minčių patirtis ir siekia rasti atsakymą į klausimą: kas yra tyla? Šios paieškos daugiasluoksniame judesyje, Dark Techno muzikos stiliaus pripildytoje scenoje ir gana tamsių, kartais gerai pažįstamų minčių pasaulyje tampa viso veiksmo ašimi.

Nuotrauka: Sigitas Daščioras

CONVERSATION WITH SAULIUMI IR ALEX (work-in-progress) | 2020-2024

Picture: Karolina Latvytė Bibiano

ai dviejų dalių pasirodymas, kurio metu siekiama apžvelgti atlikto judesio ir kūno tyrimo „Spacesucker“ rezultatus, kuriame erdvė yra pats tiriamasis objektas. Nedarant baigiamųjų tyrimo išvadų, koncepcijos vystymo ir įkūnijimo metu, buvo pasitelkta specialiai projektui suburta komanda:

Saulius ir Alex: tai simbolinės erdvinės būtybės, būsenos, kurios formuoja kanalus, per kuriuos atlikėjai komunikuoja su jų vidine erdve bei suteikia galimybes pažinti realiai neapčiuopiamus objektus ir veiksnius.

Artūras ir Nijolė: tai įrankiai, kurie padeda išpildyti Sauliaus ir Alex patirtį per kūnus ir išgyventi erdvę šiuo momentu.

Atliktame tyrime, apie erdvę kalbame, kaip apie būseną arba jausmą, kuri turi tam tikrą medžiagiškumą, tekstūrą, skonį. Visa tai, būdinga konkrečiam individui ir neturi tam tikros priskiriamos formos. Tai individuali jutiminė patirtis, kuri gali priklausyti nuo garso, erdvės, kitų objektų ar tam tikrų fizikinių procesų kūne. Remiantis tyrimu, buvo išskirti keturi aspektai, kurių pagalba ir analizuojama vidinė erdvė pasirodymo metu: Kūno orbitos, Erdvinės vibracijos, Judesio būsena, Elektronų šokis.

NAILED IT | 2019

Picture: Gerda Žemaitytė

Spektaklio metu nagrinėjami jausmai ir patirtys susijusios su nesėkme (angl. failure). Tai yra apžvalga, tai ką šis jausmas mums, kaip asmenims daro, ką jis duoda, kaip jis paveikia mūsų sprendimus ir savęs suvokimą. Kartais ji yra asmeninė, kartais - bendrinė. Atlikėjai specialiai nesiekia atskleisti tam tikrų istorijų kaip jiems nepasisekė ar vis dar nesiseka. Kartais tai tiesiog atsitinka.

Spektaklis gime iš judesio tyrimo, kurio metu nagrinėjant mūsų emocinį atsaką į nesekmes,buvo analizuojama ir tyrinėjama, kaip kinta judesio kokybė ir kaip tai pačius atlikėjus priverčia jaustis. Spektaklio metu, kalbama apie įvairias nesekmėmių priežastis ir kas nutinka, kai mums nesiseka. Tai nesekmės jausmo stebėjimas ir interpretacija per atlikėjo prizmę.

AGNES. FIRST PART. ACT ONE | 2018

Susitikti, nepratarti nė žodžio, vienam nuo kito nenuleisti akių - tai pagrindiniai elementai, kurie sukelia jausmus asmens kūne, mintyse ir pasąmonėje.

Tai - tikrais išgyvenimais ir potyriais pagrįstas performansas, privertęs žengti žingsnį iš savo komforto zonos į sritį, kuri man, kaip atlikėjui ir kūrėjui, dar nėra ištirta ir pilnai išnagrinėta. Tad tai, kartu, mano eksperimentas man naujos pasirodymo rūšies link, bei jausmų ir fizinių potyrių interpretacija, kuriuos patyriau po susitikimo su menininke iš Meksikos - Ines Herrera Campa. Spektaklis, tai kolektyvinės patirties renignys, kurio metu žiūrovas aktyviai įsitraukia į pasirodymo procesą.

Picture: Black Stig

KOMPAUNDAS | 2017

Nuotraukos: Mantas Puida

Skirtingi elementai gali susijungti vienas su kitu tam, kad suformuotų kompleksiškesnę medžiagą, vadinamą junginiu (kompaundu). Šių junginių skaičius yra begalinis; greičiausiai milijonas jau yra žinoma ir vis daugiau atrandama kiekvieną dieną. 

“Mes nežiūrime į juos kaip į atskirus elementus, bet kaip į elementus, kurie yra susiviję junginyje.” – Kristina Gerbstadt

Spektaklio metu, žiūrovai kartu su atlikėjais sukuria naują “junginį” – spektaklį. Žiūrovas pats pasirenka kaip pasirodymas vystysis atsakydamas į seriją paruoštų klausimų, taip tapdamas kūrybinio proceso dalimi lyg spektaklio režisieriumi.

Sukurta bendradarbiaujant su Migle Praniauskaite.

TANKUMAS | 2017

Nuotraukos: Viktorija Lapėnienė

Tankumas - šokio ir fizinio teatro hibridas, spektaklis, kuriame trys šokio atlikėjai ir kūrėjai iš Belgijos, Lenkijos ir Lietuvos susitinka šokiui/šokyje.

Iš psichofizinių impulsų ir skirtingų situacijų, kurios nusako atlikėjų santikį su savimi, vienas kitu ir aplinka, atlikėjai ir jų personažai savo istorijas išreiškia sapno ar prisiminimo forma. Paieškoje, kas juos jungia ir atskiria, esminiai jausmai, kurie būdingi žmogui, susimaišo tarpusavyje ir susispaudžia, į paviršių iškeliant egzistencinius klausimus.

Sukurta bendradarbiaujant su TerazNow Dance Theatre Collective